Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

pondělí 29. července 2013

A co když víly neuměj tančit, co budem dělat pak, Jimmy?

Zrovna jsem si přečetla celý svůj bývalej výkecový blog. Je to zvláštní, nejsem zvyklá na tenhle druh nostalgie - většinou mi něco chybí s tím, že se k tomu jednou budu moct vrátit, nebo mi to chybí s tím, že to bylo stupidní, ale v tu danou chvíli fajn a naplňující - ale mě tak nějak tahle moje minulost vůbec nevadí. Neříkám, že byla dobrá nebo dokonce ideální, ne, jasně, že nebyla, ale to je přece jedno, ne? Hlavně že nějaká byla a něco se dělo a já žila a žiju pořád. A taky nehodlám přestat. Což zní trochu jako problém.

Jsou tři ráno a já nemůžu usnout a nevím, co mám dělat, protože mezi všemi těmi polštáři a peřinou je mi takové teploteploteplo, oh můj Iane. Nevím, možná bych měla prostě otevřít některej z dokumentů a začít psát, že? Nebo prostě dělat něco produktivního. Ale co to vlastně je, produktivní? Myslím tím, jasně, že vím, co je produkt, ale co to ve skutečnosti přinese? Protože pokud udělám něco jenom proto, abych to udělala, ale samotnej výsledek nestojí za nic a nepřinese nikomu nic a já z toho nezískám žádné zkušenosti, tak k čemu to bylo? Tím nechci naznačovat něco o tom, že bychom neměli dělat nic, tyhle kecy mě strašně štvou, protože tak dávají smysl a jsou tak strašné. Ale co už s tím. Jen prostě.. nevím, co chci říct, zase. Nebo možná ano, ale nevím, jak. Což v tomhle světě vyjde na stejno. Uvidíme se za všema těma mrakama, babe.

These clouds are gray that I'm living under.

Prostě se všichni pobavme a nakonec postřílejme, protože partyyyy a tak, no.

No a pak přijde Hif a udělá z toho there clouds are gay

Sakra, chtělo by to mít aspoň malý tušení, o co v tomhle světě jde a čím se platí a jakej je kurz, ale ne, orientace ve vesmíru nikdy nebyla moje parketa, a navíc mi ani nedali mapu, hajzli. Možná bych si pro ni mohla dojít dodatečně, ale stejně už bych nenašla start, nikdy bych ho už nenašla. I když mám takové tušení, trochu neblahé, že se nadchází pod kloboučkem tady toho hříbku, ale nebudu tam lízt, abych to zjistila, že jo.
Takysemůžemzeptatslunce.

6 komentářů:

  1. Hned napoprvé sem přečetla "These clouds are gay" a říkala si, kde je chyba. (Matrix, je mi to jasný.)

    OdpovědětVymazat
  2. Clouds are always gay. I'm gay.
    muhahaha..

    OdpovědětVymazat
  3. Hej. Asi jako já si místo "Everything is dead!" vždycky (čistě omylem, samozřejmě!) zpívám "Everything is gay!"?

    OdpovědětVymazat