Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

pondělí 18. února 2013

Just another little piece of shit

Čao, děcka, máme problém.
Jako, já jsem se přestěhovala na blogspot s tím, že bude sice trochu pomalý, ale bezproblémový. Jenže teď jsem přišla zveřejnit povídku a když jsem to udělala, byla jiným písmem, jako, myslím tím jinou velikostí. A ať udělám cokoliv  - aktualizuju stránku, hodím ten článek do konceptu a zase zpátky, duplikuju ho, dokonce jsem zkoušela změnit nastavení - pořád je to prostě jinak veliké, než zbytek blogu.
Tak fakt nevím. Proč nemůže sakra aspoň jedna stránka fungovat správně?!
Uvidíme, co to udělá s tímhle článkem.


Žádné komentáře:

Okomentovat