Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

pondělí 11. února 2013

Nice to meet ya, old friend

Protože nenávidím doménu blog.cz
...a miluju blogspot...


Bananas!
A taky miluju banány. Okamžik, pro jeden si skočím.

Yea, a taky protože miluju Eřřin komentář o tom, že mám dál blogovat. A protože mě baví psát tohle všechno - včetně těch hnusných úchyláren. A musím přece taky někoho spamovat. (Včera jsme s Ang prošly celý katalog Pylones, protože je taaak úžasný a barevný.) A vůbec všechny vás miluju. Je to strašně sladké. A ta ženská z animace mě rozptyluje, takže delší uvítací článek prostě nebude. Smůla. Pardon, pani, pardon.
Love ya.

4 komentáře:

  1. Vitaj doma, drahá! A že ti to trvalo. Dnešný deň si zapisujem do kalendára a rituálne sa posypem trblietkami (alebo keksíkmi, trblietky došli). A tak to budem robiť každý rok v tento deň. Huhly. (:D)
    Uvítacie články tohto typu mám rada.
    Väčšinou ich aj dočítam.

    OdpovědětVymazat
  2. What the fuck is that commentbox? Kde sa mám ako sakra podpísať? účet google? ČO TO JE? Hifiiii.... aha nič už to ide... prečo si odišla zo skypu o pol hodiny skôr ako som ja prišla? Chcem vysvetlenie! Ale som rada že sa ti koment páčil.. niee vôbec sa nasnažím aby si mi napísala toho Kuba a Pyca.... (a Míšu)
    BANANA'S ARE GOOD
    HAWK

    OdpovědětVymazat
  3. Blogoval jsem na blogu cézet dříve, blogoval jsem na této doméně pár let, pořád jsme přelétal mezi různými adresami. Poté jsem objevil blogspot, udělal na něm rekord, který představoval ve vydržení přes pul roku na jednom blogu, potom já "idiot" jsem to zahodil a šel zpátky na blog cézet. Ten začal po koupě od Novy jít ke dnu, jak nejvíce mohl. Jak klub, lidé tam.. všechno a před týdnem to završil těmi chybami, které přetvrvávají a varovné emaily od uživatelů mažou a neodopovídají na ně. iopravdu Rulcova úrověň. Takže jsem přešel opšt na blogspot a doufám, ežzde vydržím, protože když už chci vyjmečně něco psát, tak chci, aby to bylo bezproblémové.

    Banány je jeden zmích nejoblíbenějších druhů ovoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Ajajaj, leditrejnouvrmý. Ehm. Banány jsou fajn. (když opomenu to, že je to strašně pervezní ovoce. sklapni, Drahá.)

    Každopádně, vítej.. zpět. Já jsem si blogspot zamilovala.

    OdpovědětVymazat