Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

úterý 7. května 2013

Let's talk about...

...ehm, everything?

Ne, já jenom, chtěla jsem vám pár věcí.
(Všichni mají nějaké nečlánkové období... můj bloglovin je pořád prázdný. Bé. Pište!)

Zaprvé, pokračování Poníženého nebude. (Jestli na něj vůbec někdo čeká ještě.) Pardon. Měla jsem vymyšlenej celej příběh, úplně dokonale, ale... ono je to napsaný takovým stylem, myslím ten "první díl" (resp. jediný, um), že se na to nedá navázat. Musela bych to přepsat a já právě strašně miluju, jak je to napsané, takže pardon, ale ne, předělávat to nebudu, a tím pádem ani dál psát. Nejde to. Nebudu si přece ničit dílo, že?

Zadruhé, aby vám to nebylo tak líto, s největší pravděpodobností pro vás mám nějakou jinou slash povídku. Taky kapitolovku. Takovou... naštvanou, ehm.

Zatřetí, je tu vůbec někdo koho to zajímá v příštích pár dnech pro vás vlastně budu mít i jedno úchylné pwp, jsem si teď vzpomněla.

Začtvrté, nakolik vůbec stojíte o mé povídky? ^^ Jenom tak, ať vím. Já si je klidně schovám, pokud u nich vypadáte asi jako


 a budu vás jenom spamovat, hm, hm.

Protože Hif pořád někdo posílá strašně moc gifů a ona si je poctivě ukládá a pak netuší, co s nima.
Ehm.


5 komentářů:

  1. Jak to, že jsem nepostřehla, že jsi odešla z blogu na blogspot? (blogspot sucks!!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak netuším, každopádně blog.cz sucks ještě víc, haha. Mám ráda, když po tom, co vydám článek, zůstane vydaný, a nikdo mi neříká, co do něj můžu a co už nemůžu napsat. Každpádně jsem ráda, že ses ozvala, honey ^^

      Vymazat
  2. Sorry, už nebudu posílat... o.o A jednoznačně stojíme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne, bažím po nových gifech! Jenom je nemám kam dávat. Asi potřebuju víc spamovacích článků.

      Vymazat
  3. Všichni stojíme o tvé por- chci říct povídky!

    OdpovědětVymazat