Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

sobota 4. května 2013

You know you aren't right, so what?

Téma hovoru u dnešního oběda: Jak se Hif málem utopila, když byla malá, pak spala dva dny, dostala vyrážku as hell a nechtěla nic jíst celý týden.
Dobrou chuť.

Vím, že jsem se tu neobjevila už docela dost dlouhou dobu... a vůbec mě to netěší, fakt.


Tak nějak se upínám k věcem, co budou, k tomu, že jdu příští týden do školy jen dva dny a jeden si ještě zkrátím, k tomu, že o prázdninách uvidím Err, k tomu, že pojedeme s Janette do Norska (*přijde do školy* "Čao." "Čau. Příští prázdniny se mnou jedeš do Norska. Otec říkal." "Fajn.") a podobně, a to mě taky vůbec netěší a potřebovala bych už konečně dočíst všechny knihy, které mám doma (už je jich jen sedm, hahaha) a nejlíp všechny, co chci (kterých je - ah, error, číslo je moc velké na to, aby se vešlo do článku) po osmi měsících přečíst těch šest nebo kolik časáků o literatuře, abych je mohla konečně vrátit jedné učitelce, od který je mám (přemýšlím o tom, jestli si to ještě vůbec pamatuje, že mi je půjčovala, protože pokud ne, tak bych si je třeba mohla i nechat, ne proto, že bych je tak chtěla, ale abych nevypadala tak blbě, že jí je vracím po takové době) a
a vůbec prostě.

No ale pořád vás miluju, jo?

1 komentář: