Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

sobota 29. června 2013

Takový jakože krátký oznam, bo co

Umm, hej, ahoj, děti.

Jako, já na ten blog zase seru nestíhám, já vím, pardon, pani, pardon.
Benjee mi nedávno napsal komentář a ptal se po své povídce. Budou, jářku, budou, i s kapsami. Všechny, co jsem kde slíbila. Jenom si na ně budete muset počkat - pěkně počkat. Mojí momentální prioritou je jedna skoro hotová... pak ta Beejeho, pak Ai, Beejeho drabble a znovu Ai, aspoň tak nějak bych to viděla - a samozřejmě bych ráda konečně pokračovala v A snít... a pořádně to rozpracovala.
Teda, mojí nejdůležitější povídkou je samozřejmě pořád Nekonečno, ale to není na tomhle blogu, že.
Já jen, kdyby se po své povídce ptal ještě někdo.
SORRY, guys.

Ale ujišťuju vás, že tenhle gif vás zabaví na mnohem delší dobu, než moje články.


Chci tu sušenku.

2 komentáře:

  1. Taky chci sušenku.
    A taky se mi nechce psát. -.-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Ani Keigh se nechce psát. Na Slunci maj zas bordel s erupcema, určitě =.=

      Vymazat