Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

neděle 2. února 2014

Vědomí

Nah. Jsem tu zas, a znovu díky mé úžasné wifey Jolly, se kterou jsme sepsaly další - kraťounký - díl z cyklu Touhy. Dnešní část se jmenuje Vědomí a je bez omezení. Enjoy :)




Dnešní den je prostě celej nějakej... divnej. Vzduch je o něco těžší, než bych si bývala přála, a pro lidi jako by bylo těžké jenom otevřít oči. Všichni moji spolužáci byli buď unavení, znudění nebo deprimovaní a já tou jejich náladou celá nasákla. Proč se se mnou nikdo nemá dobře, sakra?! Chci si s někým povídat a smát se a houpat se na houpačce na dětském hřišti. Povzdychnu si.
Profesor se na škole neukázal už dva týdny. Nějak nedokážu specifikovat, jaký to ve mně zanechává pocit, ale určitě to není nic pozitivního. Honey má dneska hodinu kreslení a já sedím sama v kavárně, foukám si do mléčné pěny a nevím. Vůbec nic a o ničem, jako by dnešek postrádal jakýkoli smysl, jako bychom ho měli vymazat z kalendáře a tvářit se, že zmizel z tohoto časoprostoru. V levé ruce přehazuju mobil a snažím se broukat si nějakou veselou melodii, ale nějak nemůžu na žádnou přijít, protože dnes všechny znějí nějak teskně a smutně. Támhleta číšnice má k sežrání zadek. A ten číšnik za pultem se na mě pěkně usmívá a pomrkává. Jenže mě nic z toho nějak nezajímá. Ušklíbnu se a odvrátím pohled k ulici. Prší. Aspoň, že tak.
Rozhodnu se napsat krátkou smsku Patrickovi.

Voulez-vous coucher avec moi?

Odpověď je přímo bleskurychlá a trojslovná, interpunkce žádná.

kdy a kde

Uchechtnu se a odepíšu mu, ať si mě tu vyzvedne klidně hned, a kde jsem. Mám najednou lepší náladu, jako by mi někdo píchnul injekci čistýho kyslíku, roztáhnul plíce a otevřel okno v tisíce let nevětrané místnosti, jež tvoří svět. Koutky mi trhnout vzhůru, jen si vybavím jeho výraz, když mou zprávu rozklikl.

Do kavárny vpadne mokrý jak pes, mžourá na mě přes zamlžené brýle a xichtí se jak největší debil. Slyším čísníka zasyknout a to mě téměř rozesměje. Zaplatím, on mi nabídne rámě a se smíchem vyběhneme do toho nečasu. Nemám deštník a nenamáhám se dávat si kapucu, nejsem z cukru. Navíc vážně miluju déšť. I tenhle protivně studený.

„Když tě tak vidím, asi nemá cenu nabízet ti, že pojedeme hromadnou...“ zasměje se.

Přikývnu a vypláznu na něj jazyk, ale on si mě přitáhne do náruče a zaboří mi obličej do mokrých vlasů. „Jasně, vždyť je to jenom šest bloků...“ zamumlá. Váha jeho ruky na mém pasu je příjemně skutečná a já se nechávám kolebávat rytmem naší chůze. Jdu se zavřenýma očima, protože mě vede. Jemu věřím.

Jemu vždycky věřím.

Vítr s deštěm mě hladí a šeptají tajemství přírody a záhady světa, spikleneckým tónem a s jemnými úsměvy, které se usadí i na našich tvářích. Když odemykám dubové dveře, vzpomenu si na Profesora, jak řekl moje jméno, jak tu stál bez trička. Možná proto ho hned tady, v chodbě, vysvléknu i Patrickovi a přitisknu se k němu, hlavu si položím na jeho hrudník, z vlasů mi odkapává voda. Překřížím ruce na jeho bedrech.

„Copak?“ Má strašně krásný hlas.

„Mine,“ zažvatlám a nasaju jeho vůni. Klidnou, upokující, známou.

Rozesměje se. Příjemně to rezonuje. Vyjedu rukama nahoru a obtočím mu je kolem krku, vtiskne mi pusu na čelo a vyzvedne si mě do náručí. Podle toho, jak ke mně pořád sklání hlavu a rozněžněle mi šeptá, jak mě miluje a jak jsem krásná, usoudím, že do ložnice dojde po paměti. Opatrně mě položí do peřin, jako bych se mohla rozbít jako vzácné sklo.

„I love you,“ zašeptám. Jinak, než to po něm řvu před celou posluchárnu s dodatkem 'you motherfucker'. Tak, aby to pochopil. A on chápe. Vím, že ano.


On vždycky chápe.

Žádné komentáře:

Okomentovat