Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

úterý 5. března 2013

#Ležet v posteli a poslouchat hudbu

Nějak jsem si uvědomila, že tahle rubrika je vlastně obdobou projektu 1000 věcí, co mám ráda. Nevermind.

Absolutně nevím, kdy a jak a proč and whatever došlo k tomu, že už dokonce i POSLOUCHÁM zrovna One Direction. Ale je to vtipné. A asi jsem právě ztratila 90% čtenářů, hah. Nevermind podruhé.


Keigh mě nakazila. Což je celkem vtipné, vzhledem k tomu, že je sama téměř neposlouchá. Nikdo z nás přece nemůže za to, že jsou zajímaví! A mají skoro stejně stupidní humor jako my! (Rukáv!)

(that's what i'm sayin about)

Ne, vážně. Nemám ráda většinu jejich věcí... ale něco se dá poslouchat. A tohle je strašně chytlavé. (Vlastně je to jenom cover, a navíc projekt na záchranu afrických dětí... Afrika je už sice trochu ohraná, but okay, why not.) A miluju Eda Sheerana. (To absolutně všechno vysvětluje.)

Ale na Losty stejně nic nemá.
#Bravery, Ian.
ya know

6 komentářů:

  1. Kdyby aspoň byli přirozeně vzniklá kapela s uměleckým potenciálem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, nějak jsem vůbec nepochopila, proč se vůbec dali dohromady, ehm.

      Vymazat
  2. Tento "covewr" je asi jediný, který se mi od nich líbí.. hlavně to není přesně ten jejich styl. Možná to bude tím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já mám tři, co jsem schopna poslouchat - ty zbylé dvě napsal Ed Sheeran, který je úplně dokonalý, což asi... o něčem svědčí, no. Ale mám je celkem ráda jako lidi.

      Vymazat
  3. Jasně že je prach smutnej všude. Proto je to prach.
    1D jsou jen komerční splácanina, co si budem nalhávat. But okay, why not.

    OdpovědětVymazat
  4. One way.. je asi opravdu nejlepší :-) mám ji ráda. Hm styl.. myslím, že se konečně posunují trochu někam - někam, kam sami chtějí. Např Rock me a Louisovo sólo tam.

    Jen.. je úsměvné to opovržení některých pravých "hudebníků" nad touto skupinou. Kdo z nich, kdyby dostal šanci vyrábět miliony, kdo z nich by, na určitou krátkou etapu svého života, do toho nešel? S vidinou toho, že po rozpadu skupiny, budou mít peníze na rozjezd čehokoli, co skutečně chtějí dělat?

    Je to jen... práce. Práce, která je možná baví, možná už vůbec ne, ale která jim umožní dělat v budoucnu to, co skutečně chtějí.

    Hej honey, nějak se mi nechce zkoumat, jak a přes co se mám přihlásit :-D

    vladous

    OdpovědětVymazat