Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

čtvrtek 28. března 2013

To na životě záleží, víš?

Místo bráchy a jeho přítelkyně mám v pokoji dvě štěňata. Nadávají si, lechtají se, urážejí se, mlátí se a vzápětí propadnou strašlivému záchvatu smíchu, konkurujícímu i těm našim s Janette, a když si ještě chvíli počkám, ano, tři, dva, jedna, padnou si do náruče a jenom tak leží a spokojeně vrní a ticho. Ale pak zas začnou.
Počkat, musím je odtrhnout, Bára ho škrtí.
(Ale prý jí řekl, že je blbá, tak na to má právo.)

"Tye, že tys něco hulil."
"Jasně, píchám si marihuanu."

Miluju jejich rozhovory.
A baví mě zastávat se Báry, protože nikdy není v právu a brzo jí docházejí argumenty, protože tu žádné nejsou. A taky proto, že na nich nezáleží.
Je tu tma, svítí na ně jenom bráchům monitor, posloucháme divný starý písničky, rytmický, pohybový a jednoduše fajn, takový, který všichni odněkud znají, ale nevěděj odkud, nevěděj ani text ani od koho jsou ani ze kdy to přesně je ani nic. A my taky nevíme.
Na co taky.


Lidé jsou zábavní.

"Tě podžíznu."
"Zavšivenym dredem."
"Nemám vši!"
"Spadneš!"
"Zlomim ti záda."
"Jó!"
"To je dobrý, sundat si helmu ve vesmíru."

Aha.


6 komentářů:

  1. Ďakujem zlato.
    Stále nemôžem uveriť že medzi tými dvomi je rovnaký vekový rozdiel ako medzi tebou a mnou.
    Divné čo?
    Ale dúfam že neležia na našej posteli! :D Tam mám miestečko už iba ja a jedine ja.
    A tiež mi niekoho priponmínajú... no dobre ja som ťa neškrtila (takú úchylku ešte nemám) ale mali sme predsa neviditeľné putá!
    Love ya babe :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hn, to mě vlastně ani nenapadlo... muhaha >:3
      Ne, moje postel je moje postel. A tvoje postel xD
      Hej, stále máme neviditelná pouta! 400 kiláků dlouhý, víš co.
      Love ya~

      Vymazat
    2. Jo a neexistuješ, ani tvoj panelák neexistuje :D Existujem vôbec ja? Hm, hm moje a tvoje postel :333 Milujem ťa

      Vymazat
    3. Ty? Jasněže! A postel taky existuje. A taky moje žáby. Visí ve vzduchu a smějí se. Jenom postel se šklebí.

      Vymazat
  2. Já si teda marihuanu píchám, je to to nejlpší, co mě v živtoě potkalo!
    Chci dredy a rovný vlasy..
    Chci psa, nebo aspoň kočku.. ale od kotěte.. ne už odrostlý.
    Asi můj komentář směřuje o pár procent jinam.

    OdpovědětVymazat
  3. jé, to je hezký výměna :D taky bych takovou brala, jistě by to bylo pro moje nervy prospěšnější

    OdpovědětVymazat