Info:

Nikdy se nic nezmění.

tohle je odpaďák
reklamace nepřijímám

Pokud máte přání/nápad na povídku, NÁVRHY jsou tu stále pro vás
(počítejte ale s tím, že píšu strašně p o m a l o u č k u ...)

úterý 19. března 2013

Spamspamspamspamspam

Už dlouho tu nebyl žádný spamovací článek.
Vlastně abych byla přesná, už dlouho tu nebyl žádný článek.
A vlastně na tomhle blogu nebyl ještě žádný spamovací článek.
Ehm.



Su nemocná, už týden, a nejdřív v pondělí jdu do školy - nikdy jsem si nemyslela, že to řeknu, ale už se těším, protože stavy v tomhle stavu, totiž, myšlenkový stavy v období tohodle fyzického stavu (abych zase nevypadala jako naprostý idiot... stavy ve stavu totiž fakt zní docela schízácky) jsou příšerný a já tak nějak nezvládám vůbec nic, ani číst, ani psát - i když, yea, teď se mi podařil kousínek Osmičky... hah, tímhle tempem ji dopíšu tak týden před svou smrtí.
Která ještě není naplánovaná, tak bych měla hýbnout kostrou, svaly i masem a pospíšit si.

(Zvolání ve třetím díle LOTR: "Je to lotr!" mě položilo na zem. Absolutně.)

Jinak, dokončily jsme s Keigh příběh. Mám potřebu to všem cpát. Je to trochu... moc, uhn. Je to... konec prostě. Já nechci. Mohli bychom radši všichni ležet na domácí pláži a shippovat zmrzlináře s kornoutkem delfínama a... a nic, wafle.
Nom, sth like moje bezprostřední reakce:

Prostě... ne.

Jinak, den před tím, než jsem zůstala doma, jsem se pohádala s třídní.
Vždycky je to vtipné. Ale.
Už s Janette nesedíme spolu.
Haha.
Fuck this shit.

(Ale i tak jsme vyhrály! Ona nám dávala měsíc! A vydržely jsme víceméně nerozsazené... uhn *počítá na prstech* (září, říjen a pak je?...) no... 7! (Kalendář to zachránil.) Sedm měsíců, so go and fuck yourself!)

A za dva týdny se jede do Anglie.


Fuck yeah.

Sice to fix asi zabije, pokud se vůbec uvidíme, protože ten jediný den, kdy se můžeme vidět, jsme v Bringhtonu nevímjestlitopíšusprávně prostětoměstonajihu a jednoduše...
Jo, myslím, že tam umřu.
(...žijeme žijeme žijeme žijeme žijeme žijeme žijeme žijeme...)
Krása.


Okay, ten týpek na gifech asi nikoho kromě mě nezajímá, haha. A vlastně pochybuju, že ho někdo pozná. Nevím, kdo to tu ještě čte - Err ještě možná jo, čiže...?
Nom.
Ten.
Kdo ho pozná.
Dostane lízátko.
(A může mě zabít.)


Ale zlechtám ho za to.

7 komentářů:

  1. NA JEDNOM GIFU JE MARTIN FREEMAN, TOHO POZNÁM!
    Teda...
    Snad.
    But, you know, just...
    OH MY GOD/IAN/MARTIN FREEMAN/MOFFAT/SHERLOCK/JOHN WATSON/DR. HOUSE/THE DOCTOR, HE LOOKS LIKE A KITTY!
    Hm... not in here, but...
    (Pokud je to vůbec on, ehm...)
    Awww.
    School sucks. Yeasterday, today, forever. (YTF, hah! :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Schýzi.. často, nejen když jsem nemocnej, ikdyž to je nejhroší období.

    Kdo by toho na těch gifech nepoznal, ale stejně se mi nejvíce líbí Liam. Protože když si oholil tu hlavu, tak vypadal mezi nimi jinak a jako jediný mi připadá sexy. :P

    OdpovědětVymazat
  3. Tu Anglii závidím. Hned bych tam jela znova.

    OdpovědětVymazat
  4. to je Louis. A není to asiat. :D (na těch gifech :d)

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo Anglie ♥ Nechceš si sebou vzít i takovou tu Ali?

    A, er, JEHO znám dokonce i já.
    (http://www.youtube.com/watch?v=EfrTQ7NJwjc ← hrozně dlouho to chci někomu poslat :3)

    OdpovědětVymazat
  6. To je Louis o jak se jmenuje z One Direction. Hif. Není tak neznámý. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mohla bych zopakovat, že je to Louis, ale bez lízátka se obejdu. :D
    Proč se mi zdá, že všichni kolem mě jezdí do Anglie?

    OdpovědětVymazat